pátek 11. července 2014

Příhody ze světa, No.1

Rukulíbám každé dámě a smekám klobouk před všemi pány, vítejte u dalšího hráběmi nasbíraného výběru humoru z běžného života!
Školní výlet na konci roku k obecnému překvapení nepřinesl žádné extra humorné plody, avšak o to více jsem jich zaslechl a stvořil na nejlepším letním táboře (co znám). Nuže, žádné další otálení a vrhněme se do toho!

Ještě před odjezdem jsem s vysvědčením navštívil svou drahou babičku. Ta během povídání vhodila do ringu jak humornou, tak seriózní a duchaplnou větu - záleží jen na úhlu pohledu. Tedy: "Stáří je zrada!" Každého to čeká a je to jediná stoprocentní spravedlnost v životě, ale... stejně vás na to nikdo nepřipraví. A pak už jen zapomínáte a nevíte. A trousíte takovéto perly.
Následoval sněm druhé strany rodiny, kterému se nejde vyhnout, ale s velkým množstvím flegmatismu a nadhledu se i to dá přežít (pozn. zvláště, když jste odměňováni za dobré známky). K této "slavnosti" patří i drobná radost z toho, že zase po bůhvíjaké době potkám svého staršího bratra, který je, samozřejmě, stejně trhlý jako já. Ve volné chvíli se vypařil a šel se projít dědovou zahrádkou a podívat se, co že to tam pěstuje. Když se vrátil zpět, ukázal mi fotku černé kočky spící mezi listy zelí. Náhodou, já si myslím, že Kočky v salátu by byl skvělý název pro středoškolskou punkovou kapelu!

V autobuse směřujícím na tábor už srší vtipy, historky a rozpravy. Desítky starých přátel, co se dlouho neviděli, vypráví a navozují veselou, přátelskou atmosféru. Nejsem antisemitista a nechci se nikoho dotknout, ale uznejte, že by bylo vtipné, kdyby za války ty pece v koncentračních táborech měly na dveřích napsáno BarbeJEW...
A víte, kam půjdete, když chcete cvičit a být fit, že ? Do fitka, samozřejmě. A co když jste drogově závislí ? Tak chodíte do fetka!
Už na táboře, můj kamarád je rozhořčen, že se o něm šíří pomluvy a večer lamentuje: "...a že prej se tady muchluju s XXX a přitom mám holku někde v Lipníku. To by mě fakt zajímalo, jak na to přišel. Já ani nevím, kde je Lipník!" A já, s opatrným humorem, pípnu: "Nad Bečvou."

Tím bych to dnes ukončil. Poučením dne zůstává, že geografické informace (jakkoliv akurátní), nesvedou pomoci (natož vyřešiti) komplikované lidské interakce.
PS: Hned zítra píšu další várku hlášek. Očekávejte i hudbu. Nic neočekávejte a nechte se překvapit. :)

Navyčtenou,
Benda z Monia

5 komentářů:

  1. A mohly by před nimi hrát Ježíšovy tepláky a Myši v savu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,

    tak Kočky v salátu a tvůj kamarád se slečnou z Lipníku mě dostali :D

    OdpovědětVymazat