pondělí 28. července 2014

Příhody ze světa, No.3

Dobré odpoledne (upravte dle části dne)!
Konečně jsme zase s to sepsat vtipné situace z mého života a podělit se s vámi o můj smích. Úlovky jsou z několikadenního pobytu mé drahé u mě a pak z druhého tábora, kterého jsem se letos poprvé účastnil jako vedoucí/instruktor.

Na zimní zahradě, pozdní večer. Sedíme na gauči už aspoň hodinu, možná dvě. Mezitím se setmělo a my se ani neobtěžujeme se zvednout a jít rozsvítit. Přes velká okna do místnosti vstupují jen světla z ulice a vzdálené světlo hvězd... I přes dokonale romantickou atmosféru se smějeme jako trhlí a snažíme se blbostí a špatnou interpretací slov/vět nachytat toho druhého a odzbrojit ho, aby se nezmohl ani na zpětnou přihrávku. Znáte to, když nevíte, jak něco začalo, ale víte dokonale, jak skvěle to skončilo ? To platí i pro větu: "Tupý upír tupíruje tapírovi tupé". Jo, taky nechápu.

Má milá je velmi lechtivá a já toho často zneužívám - konec konců, je lepší za trest lechtat, než bít, n'est-ce pas ? Když se tedy vytahuje a tropí si ze mě šoufky, musím z důvodů výchovných ji srovnat do latě a ukázat svou dominanci. Ve správný moment (tzn. když je nejméně schopná se bránit (pozn. je úplná tma, takže kdykoliv)) ji začnu lechtat a slovně to doprovázím větou: "Ty jedna," načež se hluboce a přitom rychle zamyslím - nedokončím větu a ona si ze mě ještě bude dělat legraci; přidám něco hrubého a nebude to pěkné; nějak jinak z toho musím vybruslit, "ty dvě..." s neprůstřelným humorem pokračuji. Vrtíc a marně se bráníc, vysokým hláskem vyrukuje: "Přestaň mě tady dělit!"

Snídáme. Evidentně, čas na hluboké úvahy. Drahá žvýká makovou pletýnku a ještě tak polovina jí zbývá a zamyšleně na ni zírá (pozn. pletýnka nezírá, obv.) Já si toho moc nevšímám a soustředím se na svůj feed. "Stejně si myslím," náhle slyším a zvednu hlavu, "že je ta pletýnka posypaná malými černými dírami." Fair enough, i guess.

Vaříme oběd. Všechno se daří perfektně, opravdu ukázkově. Jsem na sebe hrdý. Těstoviny se vaří, na pánvičce se na oleji smaží proužky cibulky, dvě strouhané mrkvičky, kostičky (pozn. spíš kvádříčky) červené papriky a uzeného tofu a já si říkám, že už mi chybí jenom přidat sůl a pepř, dovařit těstoviny, smíchat a máme dokonalé jídlo. Sůl vezmu z mističky mezi prsty - cvrnk! Pepř máme v takové té malé nádobce co má ve víčku i mlýnek - držím, otočím a chci pořádně zamlít a hezky opepřit směs na pánvi...JEJDA! Víčko moc dobře vůbec nedrží. Celý obsah skleničky se vysype do pánve. FML!

Na táboře, vedoucuju. Tábor je orientován kol strategické karetní hry Magic: the Gathering. Platí zde pravidlo: Sprostá slova budou odměněna kliky. Večer se hraje a já dělám učitele, poradce v poli pravidel a rozhodčího. A samozřejmě, vedoucího. Sedím u stolu, kde hrají dva mí dlouholetí kamarádi a dohlížím na ně. Tu zaslechnu, že u jednoho stolu si jeden z hráčů (pozn. obzvláště sprostý a nepříjemný chlapec) už potřetí volí zamíchat karty, se kterými měl začít hru do balíčku a nabrat si ruku novou, v níž však má (jako penaltu) o jednu kartu méně. Ze sedmi tedy bude mít už jen čtyři. Zvednu se ze židle a připlížím se za něj. Ani sedm, ani šest a ani pět karet ho neuspokojilo. Nalíže čtyři a zakleje: "No do pí**!" Já za ním pohotově s líbezným trollfacem: "Tak to bude za dvacet." Všichni okolo se začnou smát jako nikdy a jen on na mě třeští oči, kde jsem se tam sakra vzal. No co, měl si dávat pozor na jazyk...


A to jest pro dnešek vše.
PS: Během méně než pěti minut jsem vysbírali 80% pepře z pánve a jídlo chutnalo ve výsledku výborně. Jen jsme museli jíst opatrně a pomalu. :)
PPS: Z minula slíbené úvahy se dočkáte. Možná o víkendu. :P
Navyčtenou,
Benda z Monia

4 komentáře:

  1. Jestli neměl v ruce žádnou zemi, tak se mu nedivím, že to chtěl strčit tak hluboko, ale zrovna tam to mohl být docela obtížný úkol.

    Popravdě spíše proužky papriky a jsem na ně hrdá!

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím,

    tak ta pletýnka mě dostala, náhodou to je dobrý závěr :D. A tleskám vám, že jste nakonec sesbírali většinu pepře, no mně se tohle stát tak začnu rozbíjet věci asi :D

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Jakožto starý dlaždič i já mám s kliky na táboře bohaté zkušenosti :-D Bylo to super na ruce, pak jsem doma vždycky hravě spacifikovala nepříčetného bratříčka:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty kliky vždycky dělal s nimi. Jen na jedné ruce, abych je (de)motivoval! :D

      Vymazat